Schimbul digital de informații de contact este impersonal
Crearea de rețele de afaceri înseamnă crearea de conexiuni reale. Trimiterea textului sau trimiterea prin e-mail a informațiilor de contact la fața locului este convenabilă, dar ușor impersonală.
Cărțile de vizită sunt cele mai eficiente instrumente de marketing direct
Marketingul prin e-mail, optimizarea pentru motoarele de căutare și media plătită ajută la atragerea de clienți potențiali, dar încă nu sunt la fel de eficiente ca o întâlnire personală în care au loc tot feluri de schimburi, printre care și cele de cărți de vizită. Se spune că ceea ce este scris negru pe alb rămâne sfânt. Așadar, odată ce ați înmânat o carte de vizită cuiva, acea persoană o va avea pentru mult timp pusă undeva la îndemână, astfel încât să o poată folosi atunci când este cazul.
Puteți întâlni o persoană importantă sau un potențial contact în orice moment, fie la diverse expoziții comerciale, conferințe, aeroporturi, așa încât purtarea cărților de vizită în orice moment în care vă deplasați vă va asigura că nu ratați niciodată o oportunitate bună de a stabili o relație de afaceri valoroasă. Păstrați câteva în buzunar sau în portofel, astfel încât să fiți pregătit data viitoare când întâlniți un client potențial sau partener de afaceri.
O carte de vizită este prima impresie a brandului dumneavoastră
Cu toții știm cât de importante sunt elementele pe care le folosim pentru a intra în contact cu persoanele din jurul nostru, motiv pentru care cărțile de vizită rămân și ele aspecte pe care nu avem cum să le dăm deoparte. În primul rând, clientul sau potențialul client are posibilitatea să-și facă o părere despre seriozitatea firmei încă de la prima vedere, atunci când vă studiază detaliile cărții dumneavoastră de vizită. Ceea ce este scris negru pe alb rămâne neschimbat, iar în asta constă, de fapt, valoarea cărților de vizită.
Deși timpurile și tehnologia au evoluat împreună, există câteva detalii care nu s-au pierdut odată cu trecerea timpului, iar un exemplu semnificativ în acest sens sunt chiar cărțile de vizită.
Dacă urmează să vă întâlniți un client potențial și să faceți schimb de adrese de e-mail sau de numere de telefon, este neapărat să vă lăsați unul altuia și o carte de vizită. Gândiți-vă numai la faptul că este posibil ca respectiva persoană să dorească să dea cartea dumneavoastră de vizită și altor persoane, ceea ce înseamnă că există posibilitatea ca rețeaua dumneavoastră de contacte să se extindă serios.
Dacă doriți să comandați câteva cărți de vizită pentru a le folosi în beneficiul afacerii dumneavoastră, vă reamintim că la Agrafa aveți posibilitatea de a comanda un număr nelimitat de astfel de instrumente de comunicare. Tot ceea ce aveți de făcut este să ne trimiteți comanda pe site, iar de acolo trebuie să lăsați totul în seama noastră.
Agrafa este locul în care creăm elemente și instrumente de comunicare reale, capabile să vă ajute să vă atrageți cât mai mult clienții, dar și colaboratorii de afaceri.