Prin intermediul acestui proces, Partidul ADER intenționează să oblige compania Termoenergetica să restituie populației bucureștene, diferențele de bani achitate pentru furnizarea apei calde și agentului termic, la parametrii calitativi mult sub cei stipulați în contractele încheiate.
Foarte mulți bucureșteni s-au confruntat și se confruntă cu următoarele probleme cauzate de nerespectarea contractului de furnizare, chiar dacă au fost nevoiți să achite cheltuielile de întreținere casnică, la noile prețuri mărite prin scumpirea gigacaloriei, a metrului cub de apă caldă și a energiei electrice:
– au plătit sume de bani facturate pentru standarde de furnizare a temperaturii de 55-60 de grade Celsius pentru apa caldă, și în realitate au beneficiat de așa zisă ”apă călâie”, în cel mai ”fericit” caz.
– au plătit sume de bani pentru agentul termic (căldură) facturate la standardul stabilit în contract, chiar dacă în realitate, în locuințele personale este frig din cauza nerespectării indicatorilor de furnizare.
– populația care locuiește la etajele superioare, este nevoită să consume foarte multă apă în așteptarea celei calde, iar facturarea se face la consumul total unitar, ca și cum ar fi fost apă caldă, în standardul stabilit contractual.
În clipa de față sunt peste 80 de Asociații de proprietari care sunt reprezentate în proces, în mod gratuit, de către avocații puși la dispoziție de Partidul ADER.
Președinții de Asociațiilor de proprietari care doresc să fie parte în process, sunt invitați să vină la sediul ADER, situat pe Șoseaua Ștefan cel Mare, nr. 33 (în apropiere de stațiade tramvai Lizeanu), din Sectorul 2 al Capitalei. De asemenea pot obține informații și de pe sitte-ul https://aderlasectorul2.ro/contact .
Se are în vedere despăgubirea nominală a tuturor membrilor Asociației de proprietari, înscriși legal în respectiva asociație.
Uniți învingem! Inclusiv cu ajutorul dumneavoastră!