Prima pagină » Oficialii Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului despre statia GPL vinovata de nenorocirea de la Crevedia: NU avea autorizatie
Stiri

Oficialii Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului despre statia GPL vinovata de nenorocirea de la Crevedia: NU avea autorizatie

Fosta stație GPL din Crevedia nu mai avea Autorizație de mediu, de aproape 3 ani. Figura în acte cu un rezervor de 5.000 de litri și o pompă, spun oficialii Agenției Naționale pentru Protecția Mediului – ANPM.

Fosta stație GPL, care a provocat dezastrul de ieri seara, din județul Dâmbovița, nu ar mai fi trebuit să funcționeze din data de 14.10.2020, după ce titularul a notificat APM Dambovita, prin adresa nr. 13425/14.10.2020, cu privire la încetarea activității în punctul de lucru din com. Crevedia, sat Crevedia, jud. Dambovița.

„Potrivit datelor transmise Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM), de către reprezentanții Agenției pentru protecția Mediului Dâmbovița,  Autorizatia de mediu pe care a detinut-o S.C. FLAGAS S.R.L. a fost emisă în vederea desfășurării activitatii „Comerț cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule (Statie SKID GPL)” și avea valabilitate în perioada 03.05.2016 – 03.05.2021.  

Mai mult decât atât, pe amplasament putea exista, conform autorizației, doar un rezervor de depozitare GPL de 5.000 de litri și o pompă de distribuție GPL, neexistând vreo prevedere privind stocarea de autocisterne pe amplasament”, a declarat Președintele ANPM, Laurențiu Alexandru Păștinaru.

Având în vedere că notificarea pentru încetarea activității a fost înregistrată cu șapte luni înaintea expirării documentului, dată de la care nu a mai fost solicitată nicio viză anuală, Autorizația de mediu pentru acel punct de lucru și-a încetat valabilitatea încă de atunci.

 Informațiile au fost postate duminică pe contul de socializare al instituției citate.

Articolul Oficialii Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului despre statia GPL vinovata de nenorocirea de la Crevedia: NU avea autorizatie apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.


Source link

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • De ce ar trebui să investești în dezvoltarea personală și profesională a angajaților
    Dezvoltarea personală și profesională este un aspect esențial în cadrul companiilor, deoarece aduce numeroase beneficii atât angajaților, cât și organizației în sine. Investițiile în dezvoltare personală și profesională pot îmbunătăți performanța angajaților, crește satisfacția și angajamentul acestora, reduce costurile prin creșterea retentiei, contribuie la crearea unui mediu de lucru pozitiv, Articolul De ce ar trebui […]
  • Cum să gestionezi riscul în afaceri
    Gestionarea riscurilor în afaceri este un aspect esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Riscul este o parte inevitabilă a oricărei afaceri și poate apărea în diferite forme, cum ar fi riscul financiar, riscul operațional, riscul de mediu sau riscul de securitate. Prin gestionarea adecvată a acestor riscuri, o companie Articolul Cum să gestionezi riscul […]
  • Cum să-ți construiești o echipă de încredere și motivată
    Construirea unei echipe unite și motivate este esențială pentru atingerea obiectivelor de afaceri. O echipă puternică poate aduce rezultate remarcabile și poate depăși obstacolele cu succes. În acest articol, vom explora calitățile esențiale ale unui lider de echipă, crearea unui mediu de lucru pozitiv și colaborativ, încurajarea comunicării deschise și Articolul Cum să-ți construiești o […]
  • Importanța storytelling-ului în marketing și branding
    Storytelling-ul este arta de a comunica prin intermediul poveștilor. Este o tehnică veche, folosită de-a lungul timpului pentru a transmite informații, a captiva audiența și a crea conexiuni emoționale. În contextul marketingului și brandingului, storytelling-ul devine o unealtă puternică pentru a atrage și fideliza clienț Importanța storytelling-ului în marketing și Articolul Importanța storytelling-ului în marketing […]