Prima pagină » Iata ce implica prezenta unei case de marcat Datecs in sediul afacerii tale!
case de marcat Datecs
Economic

Iata ce implica prezenta unei case de marcat Datecs in sediul afacerii tale!

 

Atunci cand aduci una sau mai multe case de marcat Datecs in sediul afacerii tale, trebuie sa stii (si sa intelegi) faptul ca acesta este doar inceputul. Nu poti sa conectezi casa de marcat la o sursa de energie si sa incepi sa o folosesti – sau mai rau, sa incerci sa eliberezi bon fiscal.

Inainte de prima utilizare, exista o multime de alte lucruri de care trebuie sa te ocupi. Acest articol are rolul de a-ti prezenta acele lucruri, pentru ca tu si mai ales afacerea ta sa fiti pregatiti corespunzator pentru a realiza tranzactii!

Fiscalizare si conectare la serverele ANAF

Pentru a putea folosi o casa de marcat in norme legale, aceasta trebuie mai intai fiscalizata. Acest proces implica, pe scurt, autorizarea casei de marcat, inregistrarea acesteia la ANAF si alte entitati relevante si punerea acesteia in functiune. Fara completarea acestui proces, orice actiune realizata pe casa de marcat este neautorizata, ba chiar ilegala.

Apoi, cand vine vorba de case de marcat Datecs, acestea pot fi conectate direct la serverele ANAF, pentru a evita complet necesitatea de a depune memoria fiscala la institutia respectiva atunci cand aceasta se umple.

Prin conectarea la serverele ANAF, memoria fiscala (tranzactii si operatiuni realizate la casa de marcat) este transmisa zilnic, fara batai de cap.

Instruirea casierilor sau utilizatorilor

Utilizarea unei case de marcat Datecs poate fi destul de dificila, mai ales daca nu ai interactionat pana acum cu mediul comercial, dupa cum s-ar spune. Tocmai de aceea, in timpul procesului de fiscalizare, ai posibilitatea de a cere entitatii care se ocupa de fiscalizare sa realizeze si un training pentru persoanele care vor fi responsabile sau vor utiliza casa de marcat.

Conform legii, aceasta sesiune de instruire este obligatorie – orice casier sau utilizator trebuie sa stie cum sa foloseasca o casa de marcat.

Achizitionarea de accesorii

Exista accesorii optionale, dar exista si accesorii absolut necesare intr-o afacere. De exemplu, daca detii o cafenea si case de marcat Datecs, atunci ar fi recomandat sa achizitionezi un terminal POS, pentru a oferi clientilor sansa de a plati la masa, fara a se deplasa pana la tejghea.

In functie de situatie si tipul afacerii tale, este posibil sa ai nevoie de diverse accesorii – imprimante fiscale, sisteme POS, softuri de gestiune si de vanzare, sertare de bani, cantare, cititoare de coduri de bare (portabile sau nu) si multe altele.

Daca detii case de marcat Datecs, este bine de stiut faptul ca acestea sunt destul de moderne si mai ales compatibile cu o gama variata de accesorii. Astfel, daca ai sansa de a achizitiona accesoriile respective, trebuie sa profiti de ea pentru a-ti moderniza afacerea!

Totusi, de unde achizitionezi astfel de case de marcat si accesorii?

Daca esti nou in mediul afacerilor, poate chiar un tanar antreprenor, atunci ideal ar fi sa apelezi la magazinul online Tehnica Fiscala. Acesta iti poate pune la dispozitie nu numai echipamente si produse moderne (si la preturi avantajoase), dar si o suita completa de servicii (fiscalizare, defiscalizare, instruire, service si predare memorie fiscala).

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • Etica în afaceri: Construirea unei companii cu principii solide
    Etica în afaceri este un subiect de mare importanță în lumea afacerilor de astăzi. Cu toții am auzit despre companii care au fost implicate în scandaluri etice și care și-au pierdut reputația și încrederea clienților. De aceea, este esențial să ne concentrăm asupra construirii unei companii cu principii solide și Articolul Etica în afaceri: Construirea […]
  • Cum să-ți identifici și să-ți atingi obiectivele în afaceri
    Stabilirea și atingerea obiectivelor în afaceri este esențială pentru succesul și creșterea unei companii. Obiectivele reprezintă direcția pe care o urmează afacerea și oferă o viziune clară asupra a ceea ce se dorește să se realizeze. Ele pot fi legate de creșterea vânzărilor, îmbunătățirea eficienței operaționale, dezvoltarea de noi produse Articolul Cum să-ți identifici și […]
  • De ce ar trebui să investești în dezvoltarea personală și profesională a angajaților
    Dezvoltarea personală și profesională este un aspect esențial în cadrul companiilor, deoarece aduce numeroase beneficii atât angajaților, cât și organizației în sine. Investițiile în dezvoltare personală și profesională pot îmbunătăți performanța angajaților, crește satisfacția și angajamentul acestora, reduce costurile prin creșterea retentiei, contribuie la crearea unui mediu de lucru pozitiv, Articolul De ce ar trebui […]
  • Cum să gestionezi riscul în afaceri
    Gestionarea riscurilor în afaceri este un aspect esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Riscul este o parte inevitabilă a oricărei afaceri și poate apărea în diferite forme, cum ar fi riscul financiar, riscul operațional, riscul de mediu sau riscul de securitate. Prin gestionarea adecvată a acestor riscuri, o companie Articolul Cum să gestionezi riscul […]