Prima pagină » Ce se intampla cu Termocentrala de la Mintia? Nu va ajunge la fier vechi!
Stiri

Ce se intampla cu Termocentrala de la Mintia? Nu va ajunge la fier vechi!

Vești despre soarta termocentralei de la Mintia, date azi chiar de ministrul Energiei, Virgil Popescu:

„Termocentrala de la Mintia nu va fi aruncată la fier vechi! Din contră, a fost valorificată la 100% din valoarea sa de piață – astăzi fiind achitată diferența sumei de până la peste 91 milioane de euro.

Noul proprietar va face investiții de peste 1 miliard de euro, iar Ministerul Energiei, în calitate de acționar, a impus ca până la 31 decembrie 2026 să finalizeze proiectul. Totodată, deși inițial investiția urma să fie pentru realizarea unei capacități energetice noi cu o putere instalată de minimum 1.290 Mwh, noul proprietar a stabilit deja soluția tehnică pentru o putere de 1700 Mwh.

Astăzi a fost făcut un nou pas pentru independența energetică a țării noastre. Îi doresc mult succes noului investitor și să finalizeze cât mai repede proiectul de la Mintia!”

Articolul Ce se intampla cu Termocentrala de la Mintia? Nu va ajunge la fier vechi! apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.


Source link

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • De ce ar trebui să investești în dezvoltarea personală și profesională a angajaților
    Dezvoltarea personală și profesională este un aspect esențial în cadrul companiilor, deoarece aduce numeroase beneficii atât angajaților, cât și organizației în sine. Investițiile în dezvoltare personală și profesională pot îmbunătăți performanța angajaților, crește satisfacția și angajamentul acestora, reduce costurile prin creșterea retentiei, contribuie la crearea unui mediu de lucru pozitiv, Articolul De ce ar trebui […]
  • Cum să gestionezi riscul în afaceri
    Gestionarea riscurilor în afaceri este un aspect esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Riscul este o parte inevitabilă a oricărei afaceri și poate apărea în diferite forme, cum ar fi riscul financiar, riscul operațional, riscul de mediu sau riscul de securitate. Prin gestionarea adecvată a acestor riscuri, o companie Articolul Cum să gestionezi riscul […]
  • Cum să-ți construiești o echipă de încredere și motivată
    Construirea unei echipe unite și motivate este esențială pentru atingerea obiectivelor de afaceri. O echipă puternică poate aduce rezultate remarcabile și poate depăși obstacolele cu succes. În acest articol, vom explora calitățile esențiale ale unui lider de echipă, crearea unui mediu de lucru pozitiv și colaborativ, încurajarea comunicării deschise și Articolul Cum să-ți construiești o […]
  • Importanța storytelling-ului în marketing și branding
    Storytelling-ul este arta de a comunica prin intermediul poveștilor. Este o tehnică veche, folosită de-a lungul timpului pentru a transmite informații, a captiva audiența și a crea conexiuni emoționale. În contextul marketingului și brandingului, storytelling-ul devine o unealtă puternică pentru a atrage și fideliza clienț Importanța storytelling-ului în marketing și Articolul Importanța storytelling-ului în marketing […]