Prima pagină » Cand vrei si te pui in starea A FACE, vine si te-admira lumea-ntreaga:  aproape 200.000 de turisti in Timisoara-Capitala Culturala Europeana, in prima jumatate a anului
Stiri

Cand vrei si te pui in starea A FACE, vine si te-admira lumea-ntreaga:  aproape 200.000 de turisti in Timisoara-Capitala Culturala Europeana, in prima jumatate a anului

Preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea Timişoarei (APT), Simion Giurcă, aduceîn prim-plan cifre la care ar trebui… să ia aminte mulți dintre cei care lucrează în administrațiile locale și nu numai!

Potrivit oficialului, în primele şase luni ale acestui an, în Timişoara au venit peste 180.000 de turişti, estimându-se că în a doua jumătate a anului cifrele vor creşte până spre ţinta propusă, de un milion de vizitatori.

„Trendul este unul ascendent şi sper ca până la finele anului să atingem sau să ne apropiem foarte mult de obiectivele propuse, cifra de un milion de vizitatori, numărul incluzându-i pe toţi cei care vin să vadă anumite evenimente fără să înnopteze, iar la turiştii care şi înnoptează, ţinta noastră este de o jumătate de milion”, a precizat Simion Giurcă, într-o recentă conferinţă de presă.

Preşedintele APT a ținut să subliniezecă Asociaţia doreşte creşterea duratei unui sejur mediu, în prezent Timişoara fiind peste media pe ţară în primul semestru.

„Din datele noastre, în zona privată (apartamente, pensiuni) numărul înnoptărilor este mai mare decât în zona hotelieră, de 4%. Considerăm că Timişoara a intrat pe un drum nou, care să o consacre ca destinaţie turistică importantă şi vrem să forţăm în anii viitori, întrucât Capitala Culturală Europeană se termină la 31 decembrie 2023, dar oraşul trebuie să meargă înainte, iar turismul este un vector important de imagine, de creştere a prestigiului şi un important factor economic”, a arătat Simion Giurcă.

Preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) şi preşedinte al Alianţei pentru Turism, Dumitru Luca, a punctat că în perioada post-pandemie gusturile turiştilor s-au schimbat, fiind preferate destinaţiile în natură, dar operatorii de turism nu au ştiut să profite de această şansă.

„De departe, cea mai importantă schimbare, de care nu am ştiut să profităm din plin, este faptul că în timpul pandemiei, românii şi-au redescoperit propria ţară. În timpul restricţiilor deplasărilor în alte ţări, românii au fost nevoiţi să călătorească în propria ţară şi trebuia marjat pe acest aspect, trebuia să-i păstrăm şi după redeschiderea graniţelor. Cele mai mari creşteri le-au avut ecoturismul, aproape de natură. Staţiunile montane şi balneare, au apărut destinaţii ecoturistice, alt gen de pensiuni, turism de aventură etc”, a detaliat acesta în contextual amintit.

Trebuie știut, astfel că, spre exemplu, în 2019, un an normal din punct de vedere al turismului, înainte de pandemia care a dat peste cap toate previziunile, la Timișoara au fost 396.644 de turiști care s-au cazat pe parcursul anului, în condițiile în care atuci erau ceva mai puține hoteluri ori apartamente închiriate pentru vizitatori, conform anuarului Direcției de Statistică Timiș.  Din totalul turiștilor din acel an, 120.750 au fost străini.

 Foto: Camelia Mirela Photography, Timisoara – oras european, ziare.com

Articolul Cand vrei si te pui in starea A FACE, vine si te-admira lumea-ntreaga:  aproape 200.000 de turisti in Timisoara-Capitala Culturala Europeana, in prima jumatate a anului apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.


Source link

Stirea Zilei

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • Diferențele dintre Site-urile de Știri și Blogurile de Știri
    Diferențele dintre Site-urile de Știri și Blogurile de Știri, și Cum Să Recunoaștem și Să Evaluăm Corectitudinea și Transparența Surselor Deși ambele își propun să furnizeze știri și informații, există diferențe semnificative între ele, care țin atât de modul lor de funcționare, cât și de tipul de conținut pe care Articolul Diferențele dintre Site-urile de […]
  • Crește vizibilitatea online cu Advertoriale SEO
    SEO advertoriale sunt o strategie eficientă de marketing online care combină elemente de publicitate și optimizare pentru motoarele de căutare. Acestea constau în crearea și distribuirea de conținut plătit, care seamănă cu articolele editoriale, dar are scopul de a promova un produs, serviciu sau marcă. SEO advertorialele sunt concepute pentru Articolul Crește vizibilitatea online cu […]
  • Cum să îți optimizezi conținutul pentru Advertoriale SEO
    Advertorialul SEO este o strategie de marketing digital care combină elementele de publicitate și optimizare pentru motoarele de căutare. Acesta constă în crearea și promovarea unui conținut relevant și de calitate, care să atragă atenția publicului țintă și să îmbunătățească vizibilitatea și clasamentul în rezultatele căutării. Importanța optimizării conținutului pentru Articolul Cum să îți optimizezi […]
  • Etica în afaceri: Construirea unei companii cu principii solide
    Etica în afaceri este un subiect de mare importanță în lumea afacerilor de astăzi. Cu toții am auzit despre companii care au fost implicate în scandaluri etice și care și-au pierdut reputația și încrederea clienților. De aceea, este esențial să ne concentrăm asupra construirii unei companii cu principii solide și Articolul Etica în afaceri: Construirea […]