Prima pagină » 15 februarie in istoria CFR…
Stiri

15 februarie in istoria CFR…

La 15 februarie 1969 pleca din Gara de Nord catre Brasov primul tren remorcat de o locomotiva electrica.

Astfel se deschidea o pagina noua in istoria cailor ferate din Romania: electrificarea.

Tronsonul Bucuresti – Brasov a fost primul tronson de cale ferata electrificata alimentat in sistem 1x25kV – 50Hz prin intermediul a 4 substatii de tractiune amplasate la Chitila, Ploiesti Nord, Valea Larga si Darste. Substatiile de tractiune erau echipate cu unitati de transformare 110/25kV – 16MVA racordate din Sistemul Energetic National.

Demn de știut, de asemenea- substatiile de tractiune Darste, Valea Larga si Ploiesti Nord erau amplasate in vecinatatea statiilor electrice de sistem fiind de tip „comasat” cu acestea.

Mai tarziu, postul de sectionare Predeal s.a transformat in substatia de tractiune Predeal care a fost necesara ca urmare a conditiilor de trafic si de dificultate a traseului.

Din pacate locomotiva electrica care a scris istorie nu mai exista fiind casata.

foto: E-Filatelia

Articolul 15 februarie in istoria CFR… apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.


Source link

Stirea Zilei

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • Diferențele dintre Site-urile de Știri și Blogurile de Știri
    Diferențele dintre Site-urile de Știri și Blogurile de Știri, și Cum Să Recunoaștem și Să Evaluăm Corectitudinea și Transparența Surselor Deși ambele își propun să furnizeze știri și informații, există diferențe semnificative între ele, care țin atât de modul lor de funcționare, cât și de tipul de conținut pe care Articolul Diferențele dintre Site-urile de […]
  • Crește vizibilitatea online cu Advertoriale SEO
    SEO advertoriale sunt o strategie eficientă de marketing online care combină elemente de publicitate și optimizare pentru motoarele de căutare. Acestea constau în crearea și distribuirea de conținut plătit, care seamănă cu articolele editoriale, dar are scopul de a promova un produs, serviciu sau marcă. SEO advertorialele sunt concepute pentru Articolul Crește vizibilitatea online cu […]
  • Cum să îți optimizezi conținutul pentru Advertoriale SEO
    Advertorialul SEO este o strategie de marketing digital care combină elementele de publicitate și optimizare pentru motoarele de căutare. Acesta constă în crearea și promovarea unui conținut relevant și de calitate, care să atragă atenția publicului țintă și să îmbunătățească vizibilitatea și clasamentul în rezultatele căutării. Importanța optimizării conținutului pentru Articolul Cum să îți optimizezi […]
  • Etica în afaceri: Construirea unei companii cu principii solide
    Etica în afaceri este un subiect de mare importanță în lumea afacerilor de astăzi. Cu toții am auzit despre companii care au fost implicate în scandaluri etice și care și-au pierdut reputația și încrederea clienților. De aceea, este esențial să ne concentrăm asupra construirii unei companii cu principii solide și Articolul Etica în afaceri: Construirea […]