Prima pagină » 12 moduri prin care te poti pregati sa devii lider performant in domeniul farmaceutic
Stiri

12 moduri prin care te poti pregati sa devii lider performant in domeniul farmaceutic

Farmaciștii sunt parte integrantă în sistemul de asistență medicală, în special în aspectele care țin de susținerea și siguranța pacienților. Studenții din cadrul Facultăților de Farmacie pot face anumite alegeri în timpul facultății, care îi vor ajuta după terminarea studiilor.

Farmaciștii optimizează îngrijirea centrată pe pacient, promovează profesia și influențează comunitatea în mod pozitiv. Farmaciştii adaugă în mod constant plus valoare actului medical, fiind parte important în relația cu pacienţii. Pentru a răspunde cerințelor, farmacistul trebuie să dezvolte anumite abilități de leadership.

În continuare sunt prezentate 12 moduri prin care studenții își pot perfecționa aceste abilități:

  1. Implicarea într-o organizație – participarea la întălniri ajută la formarea unei idei despre despre organizație, misiunea și valorile acesteia. Trebuie luat în considerare modul în care intenționează organizația să îndeplinească anumite valori. De exemplu, Asociațiile Studenților Farmaciști sunt dedicate acțiunilor de îmbunătățire a sănătății, a mediului educațional și social.
  2. Regăsirea în misiunea și valorile organizației – este important ca valorile studentului să se alinieze cu organizația pe care o va reprezenta.
  3. Îmbunătățirea aptitudinilor de comunicare eficientă – este important ca studenții să învățe să comunice eficient cu diferite tipuri de personalități. În timpul facultății, studenții sunt învățați să interacționeze cu mai multe tipuri de indivizi, inclusiv pacienți și profesioniști medicali. În plus, atunci când se discută cu pacienții, trebuie adresate întrebări directe pentru a obține cât mai multe informații. De asemenea, trebuie luate în considerare și acțiunile nonverbale.
  4. Ascultarea activă – reprezintă o abilitate care te va ajuta să eviți sincopele în conversație. De asemenea, este important să se acorde atenție limbajului corpului, care poate transmite foarte multe informații.
  5. Înscrierea într-un program de mentorat – tranziția la un program de studii superioare, cum ar fi facultatea de farmacie, poate fi o provocare. Studenții care au mentori au tendința de a fi perseverenți și au rezultate mai bune în timpul anului universitar. Dacă există oportunitate de a face parte dintr-un program de mentorat, studentul ar trebui să profite. Timpul petrecut cu un mentor este prețios și poate avea impact pozitiv după terminarea studiilor.
  6. Găsirea modalităților de gestionare a stresului – poate fi dificil să gestionezi angajamentele din timpul facultății, fapt ce poate genera epuizare. Este esențial ca studenții să aibă timp pentru relaxare și pentru hobbyuri.
  7. Dezvoltarea inteligenței emoționale – subliniază importanța empatiei, care reprezintă o abilitate necesară pentru un lider bun.
  8. Dezvoltarea unor relații de durată cu colegii este importantă. Acest lucru ar putea ajuta la dezvoltarea unei rețele încă din timpul facultății. Farmacia este o lume relativ mică, iar aceste conexiuni pot crea anumite oportunități de angajare.
  9. Stabilirea unei strategii – te va ajuta în procesul de dezvoltare profesională. Pentru organizații, creșterea angajamentului membrilor este o provocare continuă. Resursele trebuie să fie disponibile pentru ca indivizii să vadă valoarea organizației. În cadrul unei astfel de organizații poți afla informații despre burse și programe de rezidențiat direct de la bursierii și rezidenții actuali. De asemenea, studenții pot pune întrebări cu privire la responsabilitățile lor actuale și pot afla detalii despre cum să se pregătească mai bine în timpul facultății.
  10. Creșterea încrederii în sine și a asertivității sunt factori importanți pentru o comunicare mai bună și pentru reducerea stresului. Studentul trebuie să depășească anumite limite, precum frica de a vorbi în public. De asemenea, este recomandat ca după terminarea facultății, absolventul să fie pregătit pentru interviuri și să aibă pregătite câteva răspunsuri pentru întrebările frecvente. Acest lucru va ajuta la construirea încrederii.
  11. Acceptarea feedback-ului constructiv – răspunsul pozitiv la feedback arată dorința de a învăța, o trăsătură care distinge un lider de succes. Procesul de învățare nu se oprește niciodată.
  12. Dezvoltarea capacității de organizare și de stabilire a obiectivelor –  stabilirea obiectivelor atât pe termen scurt, cât și pe termen lung îl vor ajuta pe student să rămână concentrat. Stabilirea obiectivelor SMART (specifice, măsurabile, realizabile, relevante, încadrate în timp) este extrem de importantă.

Sursă: www.pharmacytimes.com


Source link

implant dentar
Servicii DDD, deratizare, dezinsectie, dezinfectie

Curs Valutar

RSS Eurodeal Business Club

  • De ce ar trebui să investești în dezvoltarea personală și profesională a angajaților
    Dezvoltarea personală și profesională este un aspect esențial în cadrul companiilor, deoarece aduce numeroase beneficii atât angajaților, cât și organizației în sine. Investițiile în dezvoltare personală și profesională pot îmbunătăți performanța angajaților, crește satisfacția și angajamentul acestora, reduce costurile prin creșterea retentiei, contribuie la crearea unui mediu de lucru pozitiv, Articolul De ce ar trebui […]
  • Cum să gestionezi riscul în afaceri
    Gestionarea riscurilor în afaceri este un aspect esențial pentru succesul și durabilitatea unei companii. Riscul este o parte inevitabilă a oricărei afaceri și poate apărea în diferite forme, cum ar fi riscul financiar, riscul operațional, riscul de mediu sau riscul de securitate. Prin gestionarea adecvată a acestor riscuri, o companie Articolul Cum să gestionezi riscul […]
  • Cum să-ți construiești o echipă de încredere și motivată
    Construirea unei echipe unite și motivate este esențială pentru atingerea obiectivelor de afaceri. O echipă puternică poate aduce rezultate remarcabile și poate depăși obstacolele cu succes. În acest articol, vom explora calitățile esențiale ale unui lider de echipă, crearea unui mediu de lucru pozitiv și colaborativ, încurajarea comunicării deschise și Articolul Cum să-ți construiești o […]
  • Importanța storytelling-ului în marketing și branding
    Storytelling-ul este arta de a comunica prin intermediul poveștilor. Este o tehnică veche, folosită de-a lungul timpului pentru a transmite informații, a captiva audiența și a crea conexiuni emoționale. În contextul marketingului și brandingului, storytelling-ul devine o unealtă puternică pentru a atrage și fideliza clienț Importanța storytelling-ului în marketing și Articolul Importanța storytelling-ului în marketing […]